Hamster Kombat zdobywa 239 milionów użytkowników w 81 dni – Telegram’s Durov

Hamster Kombat zdobywa 239 milionów użytkowników w 81 dni – Telegram’s Durov

Założyciel Telegram, Pavel Durov, twierdzi, że wirusowy sukces Hamster Kombat może zachęcić ponad 200 milionów ludzi do korzystania z technologii blockchain.

Według założyciela Telegrama, Pavla Durova, wirusowy rozwój Hamster Kombat i nadchodzące uruchomienie tokena na blockchainie TON może przyciągnąć setki milionów ludzi do Web3.

W publicznym poście do 2,7 miliona subskrybentów swojego kanału Telegram, Durov podkreślił rosnący sukces wirusowej gry typu clicker. Od czasu premiery w marcu 2024 r. gra przyciągnęła ponad 200 milionów graczy.

Durov zwrócił uwagę na niektóre z przyciągających wzrok wskaźników Hamster Kombat, w tym osiągnięcie 100 milionów użytkowników miesięcznie w zaledwie 73 dni. Według założyciela Telegrama, do aplikacji Telegram mini dołącza codziennie 4-5 milionów nowych użytkowników, co czyni ją jedną z najszybciej rozwijających się usług cyfrowych na świecie.

Kiedy Hamster Kombat uruchomi swój token?

Durov podkreślił również konsekwencje bardzo oczekiwanego zrzutu tokenów Hamster Kombat, którego data nie została jeszcze potwierdzona. Oficjalna mapa drogowa projektu na jego stronie internetowej podkreśla, że rozwój infrastruktury onchain i wdrożenie portfela w grze zostały zakończone w czerwcu.

“Wkrótce zespół Hamstera wybije swój token na TON, przedstawiając korzyści płynące z blockchain setkom milionów ludzi. Nadchodzi nowa era, a my jesteśmy świadkami jej nadejścia w czasie rzeczywistym” – napisał Durov.

Oficjalna strona Hamster Kombat sugeruje, że narzędzie tokenów w grze zostanie wprowadzone w lipcu 2024 roku. Źródło: Hamster Kombat

Chociaż zespół nie ujawnił żadnych dalszych szczegółów dotyczących tego, kiedy oficjalnie uruchomi swój token, gracze mogą łączyć portfele TON w grze od czerwca 2024 roku.

Twórcy gry opublikowali również liczne posty na Telegramie, X i YouTube, podkreślając, że zysk na godzinę jest najważniejszym wskaźnikiem, który gracze powinni wziąć pod uwagę przed długo oczekiwanym zrzutem tokenów.

Po poście Durowa na temat gry, Hamster Kombat ogłosiło, że dodało ostatni poziom do osiągnięcia przez awatary Chomików graczy. Poziom “Twórca” wymaga od użytkowników zgromadzenia 18 miliardów monet w grze.

Rekordy Guinnessa w grze Hamster Kombat

Jak Cointelegraph wcześniej zbadał w szczegółowym artykule, Hamster Kombat osiągnął kilka światowych rekordów dzięki swojej mechanice gry i mechanice społecznej.

Gra oferuje graczom kilka sposobów na zarabianie monet w celu ulepszenia swojej giełdy i zwiększenia zysku na godzinę. Jednym z nich są linki do treści na YouTube, gdzie gracze zarabiają 100 000 monet za oglądanie nowych treści na kanale.

Sama strona YouTube przewyższa liczbę subskrypcji Mr Beast, najczęściej subskrybowanego kanału platformy na całym świecie.

Cointelegraph ujawnił również, że zespół złożył wniosek o Światowy Rekord Guinnessa jako pierwszy kanał YouTube, który zdobył ponad 10 milionów subskrybentów w ciągu jednego tygodnia (sześć dni, 13 godzin i 15 minut), wśród innych kamieni milowych związanych z subskrybentami.

Czym w ogóle jest Hamster Kombat?

Hamster Kombat stał się najpopularniejszą miniaplikacją Telegrama w gatunku gier bezczynności. Twórcy opisują grę jako “symulator CEO giełdy kryptowalut”, a nie grę typu “clicker” lub “tapper”.

Założenie jest proste. Gracze zaczynają jako łysy chomik, który podpisał kontrakt jako dyrektor generalny giełdy kryptowalut. Użytkownicy mogą dotknąć awatara chomika, aby wygenerować monety w grze, ale podstawowa mechanika wymaga od graczy zakupu ulepszeń wymiany, aby zwiększyć swój zysk na godzinę.

Gracze mogą również zarabiać monety za polecanie znajomym gry na Telegramie lub wykonując trudniejsze zadania w grze, takie jak codzienne rozwiązywanie szyfru Morse’a powiązanego z tajnym słowem znalezionym w codziennych filmach na YouTube lub kupując kombinację trzech określonych codziennych ulepszeń.

Stało się to również sposobem dla twórców treści i stron internetowych na tworzenie codziennych filmów i postów na blogu, w których dzielą się rozwiązaniami. Codzienne szyfry nagradzają 1 milion monet, podczas gdy codzienna kombinacja kart daje użytkownikom 5 milionów monet na ulepszenia.

Hamster Kombat jako źródło dochodu?

Sukces gry rodzi również pewne prowokujące do myślenia pytania dotyczące potencjału gier Web3, aby stać się alternatywnym mechanizmem uniwersalnego dochodu podstawowego (UBI).

Gracze wymieniają swój czas na rozrywkę w grze, ale kanał YouTube Hamster Kombat zawiera codzienne wiadomości i treści edukacyjne dotyczące kryptowalut, które mogą służyć jako wprowadzenie do podstawowych elementów Web3 dla nowicjuszy w ekosystemie.

Podejście projektu do hakowania wzrostu w mediach społecznościowych zaowocowało oszałamiającymi wskaźnikami. Kanał YouTube Hamster Kombat zyskał 32 miliony subskrybentów od czasu jego uruchomienia 24 maja. Jego profil X ma 11,3 miliona obserwujących, a oficjalny kanał Telegram ma 49,4 miliona subskrybentów.

One response to “Hamster Kombat zdobywa 239 milionów użytkowników w 81 dni – Telegram’s Durov”

  1. Elora Avatar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *